tiistai 15. tammikuuta 2013

Haaste

Partapappa "velvoitti" bloginsa lukijoista ainakin kissanomistajat vastaamaan tämmöisiin kysymyksiin. Jos minä nyt sitten tottelevaisuuden puuskassa teen juuri niin. Vastaa sinäkin, jos huvittaa, vaikkei olisi kissaakaan ;)

1. Mistä haaveilet tällä hetkellä?
Yritän välttää haaveilemista. Olen nykyään niin huono kestämään pettymyksiä. Viimeksi lipsahti haaveen  puolelle, kun toivoin koiranpentuja viime vuoden lopulla. Ei tullut. En ole toipunut siitä vieläkään.

2. Millainen oli vuosi 2012?
Kelju. Kesäkin yhtä mutavelliä.

3. Oletko aamu- vai iltaihminen?
En kumpaakaan. Aviomiehen elämänrytmistä johtuen olen ajautunut yöihmiseksi.

4. Minne haluaisit matkustaa nyt?
Ajan ja paikan tuolle puolen. Jos olisin terve, niin Irlantiin.

5. Minkä asian tekisit toisin menneisyydessäsi jos voisit?
Olen toiminut aina parhaan tietoni ja viisauteni mukaan. Jossittelu ja jälkiviisaus on silloin aika turhaa.

6. Lempiruoka ja kuka sen valmistaa?
Aviomies tekee aina hyvää ruokaa. Tällä hetkellä tykkään kovasti hänen valmistamastaan kukkakaali-parsakaali-feta-kirsikkatomaatti paistoksesta.

7. Miten haluaisit viettää eläkepäivät?
Terveenä, aktiivisena, jotain hyödyllistä ja mielekästä puuhaillen.

8. Elämäsi eläin?
Kaikki kiltit karvatit.

9. Sielunmaisemasi?
Pohjanmaan lakeus.

10. Tärkein esine kotonasi?
Kuulostaa kamalalta, mutta nykyään tietokone. Lähes kaikki sosiaaliset suhteeni toimivat sen kautta.

11. Syötkö elääksesi vai elätkö syödäksesi? Todennäköisesti enemmän elän syödäkseni. Eipä minulla tässä muutakaan.

2 kommenttia:

Sano vaan